wizualizacja Urzędu Gminy po remoncie

Komunikat w sprawie remontu centrum administracyjnego Gminy Jasieniec


Informujemy, że w budynku Urzędu Gminy Jasieniec rozpoczęły się pierwsze prace związane z remontem pomieszczeń administracyjnych będących w dyspozycji poszczególnych referatów.Tym samym na terenie obiektu rozpoczęliśmy inwestycję, mającą na celu m.in. likwidację barier architektonicznych w ramach przebudowy centrum administracyjnego gminy, na którą uzyskaliśmy dofinansowanie w ramach Polskiego Ładu w wysokości 4,25 mln zł.
Ze względu na trwający remont zmierzający do podniesienia jakości i komfortu obsługi mieszkańców, referat rozwoju i promocji gminy (pokój nr 11 z 1. piętra) oraz część referatu finansowego, w tym dział podatków (pokoje nr 10 oraz nr 11a z 1. piętra), zostały tymczasowo przeniesione na salę konferencyjną Urzędu Gminy. Ponadto rozpoczął się remont korytarzy w obiekcie.
Świadczenie usług administracyjnych przez Urząd będzie odbywało się w miarę możliwości tak jak dotychczas, uwzględniając jednak zmianę lokalizacji poszczególnych referatów. Wszystkich interesantów Urzędu Gminy Jasieniec prosimy o wyrozumiałość i zachowanie szczególnej ostrożności w poruszaniu się po budynku.
O dalszych zmianach związanych z funkcjonowaniem Urzędu będziemy informować na bieżąco, w kolejnych komunikatach.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Wyświetlono: 366

Facebook.com X.com