Wniosek o dofinansowanie odbioru i utylizacji eternitu
Informujemy, że gmina Jasieniec planuje złożyć do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o dofinansowanie odbioru i utylizacji eternitu. Pomoc w usuwaniu wyrobów zawierających azbest dotyczyć będzie właścicieli nieruchomości (osoby fizyczne lub spółdzielnie mieszkaniowe) znajdujących się na terenie gminy Jasieniec. Do kompletu dokumentów (załączniki) należy dołączyć również kserokopię złożonego w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Grójcu zgłoszenia prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest lub kopię pozwolenia na budowę lub rozbiórkę (oryginał do wglądu). Prosimy osoby zainteresowane uczestnictwem w programie, które na pewno będą w stanie przeprowadzić zmianę pokrycia dachowego w roku 2024, bądź posiadają już zdemontowany eternit, o składanie wniosków w nieprzekraczalnym terminie do 31 marca 2024 r.
Załączniki:
1. Wniosek o dofinansowanie odbioru i utylizacji azbestu
2. Formularz inwentaryzacyjny
3. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
4. Oświadczenie ws. demontażu
Wyświetlono: 339