LOGO

Wójt Gminy Jasieniec ogłasza nabór na stanowisko Inspektor d.s. rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jasieniec

Wójt Gminy Jasieniec 

ogłasza nabór na stanowisko Inspektor d.s. rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jasieniec

 

I. Wymagania od kandydata:

  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Inspektora d.s. rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
  4. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku - wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (z zakresu administracji, ochrony środowiska, rolnictwa),
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. doświadczenie zawodowe - minimum 3 lata, w tym dopuszczalna działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

Dodatkowe umiejętności:

1.       umiejętność obsługi komputera, programów w pakiecie Office i Internetu,

2.       umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,

3.       umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu,

4.       umiejętność organizowania pracy,

5.       umiejętność analitycznego myślenia,

6.       umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.

Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

1.       Kodeks Postępowania Administracyjnego,

2.       Ustawa o samorządzie gminnym,

3.       Ustawa o pracownikach samorządowych,

4.       Ustawa prawo wodne,

5.       Ustawa o ochronie przyrody,

6.       Ustawa prawo ochrony środowiska,

Ponadto od kandydatów oczekujemy:

1.       łatwości nawiązywania kontaktów,

2.       komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,

3.       obowiązkowości i rzetelności,

4.       odporności na stres,

5.       umiejętności realizacji równoległej kilku procesów,

6.       asertywności,

7.       samodzielności, kreatywności,

8.       konsekwencji,

9.       odpowiedzialności,

10.   radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem.

 

II. Zakres zadań na stanowisku:

Z zakresu rolnictwa:

1. współpraca z innymi podmiotami w zakresie doradztwa rolniczego,

2. współpraca z innymi podmiotami w zakresie zwalczania skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,

3. udział w pracach komisji terenowej szacującej zakres i wysokość szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej na terenie gminy, spowodowanych przez suszę grad, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź,

4. prowadzenie obserwacji w terenie i kontroli roślin uprawnych, produktów roślinnych w celu ustalenia występowania organizmów szkodliwych,

5. prowadzenie doradztwa rolniczego na terenie gminy (szkolenia zbiorowe oraz doradztwo indywidualne):

- stosowania zabiegów agrotechnicznych,

- stosowania środków ochrony roślin,

- wprowadzania nowych odmian roślin i nowych technologii produkcji,

- możliwości ubiegania się o środki finansowe na rozwój gospodarstw rolnych itp.

6. udzielanie pomocy merytorycznej rolnikom przy wypełnianiu wniosków o udzielnie wsparcia finansowego ( ze środków krajowych i unijnych) na rozwój gospodarstwa rolnego.

7. współpraca z grupami producenckimi na terenie gminy (inicjowania powstawania   grup, szkolenie członków)

8. udzielenie pomocy merytorycznej rolnikom przy wypełnianiu wniosków o dopłaty bezpośrednie,

9. współpraca z Mazowieckim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Warszawie i Mazowiecką Izbą Rolniczą oraz innymi podmiotami doradczymi i naukowo-badawczymi.

 

Z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody

  1.       realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie przyrody (m.in. sprawy związane z wycinką drzew i krzewów)  i Prawa Ochrony Środowiska

III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.

Zapraszamy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

4.1 Wymiar czasu pracy – pełny etat,
4.2 Praca - w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, winda) przy sztucznym oświetleniu

wymagająca:

-        wymuszonej pozycji ciała,

-        obsługi komputera i programów komputerowych,

-        obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax),

-        częstego kontaktu z ludźmi,

-        przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami urzędu.

4.3. Ponadto oferuje się:

-        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę,

-        możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, studiach podyplomowych,

-        dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,

-        praca w miłej atmosferze,

-        terminowo wypłacane wynagrodzenie,

-        możliwość korzystania z funduszu socjalnego.

 

V. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

Dokumenty niezbędne:

1.       oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl

  1. pisemne oświadczenia:

- o stanie zdrowia,

                - o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl,

3.       list motywacyjny,

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,

5.       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,

6.       zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą,

7.       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530).

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:  

Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, Sekretariat Urzędu, pok. 14 w terminie do dnia 27 czerwca 2024 roku z dopiskiem na kopercie: „Inspektor d.s. rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej  Urzędu Gminy Jasieniec”.

 

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu do Urzędu.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

VIII. Informacje dodatkowe:

1.       Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530). obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

2.       Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani do dalszego etapu naboru mogą w pok. 14, osobiście odbierać swoje dokumenty aplikacyjne przez okres czterech miesięcy od ukazania się wyniku naboru w BIP, natomiast Kandydaci, którzy zakwalifikowani się do drugiego etapu naboru mogą odbierać dokumenty aplikacyjne po upływie czterech miesięcy od zatrudnienia wybranej osoby.

Po tym okresie, ww. dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

3.       Kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.

 

Załączniki znajdują się na stronie: BIP GMINA JASIENIEC

 

Wójt

                                                                               /-/ Marta Cytryńska

Wyświetlono: 304

Facebook.com X.com